close

 

《Linkin Park》 - Burn It Down

 


The cycle repeated
循環不斷重複

As explosions broke in the sky
是因為天空中出現了爆炸

All that I needed
我渴求的

Was the one thing I couldn't find
卻是我永遠追尋不到的

And you were there at the turn
而你就在那折返處

Waiting to let me know
等著讓我明白

 

We're building it up
我們構築起一切

To break it back down
是為了要將它徹底摧毀

We're building it up
我們構築起一切

To burn it down
是為了要將它燃燒殆盡

We can't wait
我們迫不及待

To burn it to the ground
要將它燒盡燃毀後回歸塵土

 

The colors conflicted
鮮麗的火舌互相交錯重疊

As the flames, climbed into the clouds
隨著烈焰爬入了雲端

I wanted to fix this
我想要改變現況

But couldn't stop from tearing it down
但卻無法停止將它撕裂毀壞

And you were there at the turn
而你就在那折返處

Caught in the burning glow
身處在燃燒的光輝中

And I was there at the turn
而我就在那折返處

Waiting to let you know
等著要讓你明白這一切

 

We're building it up
我們構築起一切

To break it back down
是為了要將它徹底摧毀

We're building it up
我們構築起一切

To burn it down
是為了要將它燃燒殆盡

We can't wait
我們迫不及待

To burn it to the ground
要將它燒盡燃毀後回歸塵土

 

 

You told me yes
你肯定我

You held me high
你抬舉我

And I believed when you told that lie
所以當你欺瞞時我毫不起疑

I played soldier, you played king
我演大兵, 你扮國王

And struck me down, when I kissed that ring
當我親吻戒指臣服時,你卻襲擊我。

You lost that right, to hold that crown
你已經失去那頂皇冠的權力

I built you up, but you let me down
我助你爬上巔峰,你卻過河拆橋。

So when you fall, I'll take my turn
所以當你有機可趁時,我將伺機而動。

And fan the flames
As your blazes burn
當你惹火上身時,我也會火上加油。

And you were there at the turn
而你就在那折返處

Waiting to let me know
等著讓我明白

 

 

We're building it up
我們構築起一切

To break it back down
是為了要將它徹底摧毀

We're building it up
我們構築起一切

To burn it down
是為了要將它燃燒殆盡

We can't wait
我們迫不及待

To burn it to the ground
要將它燒盡燃毀後回歸塵土

 

So when you fall, I'll take my turn
所以當你有機可趁時,我將伺機而動。

And fan the flames
As your blazes burn
當你惹火上身時,我也會火上加油。

 

We can't wait
我們迫不及待

To burn it to the ground
要將它燒盡燃毀後回歸塵土

 

So when you fall, I'll take my turn
所以當你有機可趁時,我將伺機而動。

And fan the flames
As your blazes burn
當你惹火上身時,我也會火上加油。

 

We can't wait
我們迫不及待

To burn it to the ground
要將它燒盡燃毀後回歸塵土

linkin_park_burn_it_down_by_gps3-d4wkz5k  

arrow
arrow

    LeoSean 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()